22 February 2011

Secalit Tinta dari Pengarah Program Run For Your Heart 2010

Assalamualaikum W.B.T.

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah S.W.T yang memberikan limpah kurniaNya dalam menjayakan program ‘Run for Your Heart’ ini. Pelbagai dugaan yang dihadapi sepanjang perjalanan program ini menggugat kekuatan saya dan rakan-rakan saya dalam meneruskan program ini, tetapi atas kekuatan mental dan fizikal diberikan oleh-Nya, kami tetap tabah.

Program ini berjaya mencapai objektif yang dikehendaki untuk menyemai kepentingan kesihatan jantung dikalangan warga Universtiti Teknologi Malaysia dan warga luar kampus. Melalui program ini, masyarakat akan lebih sedar kehadiran Hari Jantung Sedunia yang sering kali tidak mendapat tarikan daripada masyarakat. Dengan adanya program sebegini, diharap lebih banyak pihak tampil dalam menjayakan misi kesedaran kesihatan jantung dalam masyarakat.

Setinggi-tinggi penghargaan diberikan kepada Timbalan Naib Canselor (HEMA), Universiti Teknologi Malaysia, Prof. Datuk Dr. Tajuddin bin Haji Ninggal, kerana memberi keyakinan yang penuh sepanjang program berkonsepkan kesihatan ini berlangsung.

Jutaan terima kasih diucapkan kepada Universiti Teknologi Malaysia selaku tuan rumah, para penaja iaitu Kumpulan Perubatan Penawar, Majlis Perbandaran Johor Bahru Tengah (MPJBT), Institut Jantung Negara (IJN), Redbull Corporation dan Ribena. Begitu juga kepada pihak bantuan sokongan, Polis Diraja Malaysia (PDRM) dan Keselamatan UTM. Jasa anda amat dihargai.

Saya juga ingin merakamkan penghargaan kepada Pengetua Kolej Tun Hussien Onn (KTHO), Dr. Norhazilan dan barisan MAFAN, terutamanya En. Azri Hohad dan En Izzudin bin Ithnan serta Jawatankuasa Kolej Mahasiswa KTHO. Tanpa tunjuk ajar dari mereka, kami mungkin tidak berjaya mencapai kejayaan seperti ini.

Akhir sekali, tahniah diucapkan kepada barisan Ahli Jawatankuasa (AJK) ‘Run for Your Heart’ di atas tenaga kerja dan buah fikiran serta masa yang diluangkan sepanjang program ini dirancang. Diharap program ini akan menjadi salah satu kenangan indah kalian sepanjang bersama Merbau Adventure and Recreational Club (MARC) yang tercinta ini. Saya selaku pengarah program, memohom ampun dan maaf sekiranya tersilap kata dan terkasar bahasa sepanjang menjalankan tugas saya.

Sekian, kesihatan jantung untuk semua.

Terima Kasih,

SHAMSUDDIN BIN CHIK ZI
Pengarah,
Run for Your Heart.

0 feed back(s):

Labels

Abseiling (1) Archery (1) Basic Camping (8) BBQ Nite (4) farewell nyte (3) Hiking (47) Jkm (4) JKM Day (2) kursus (1) Log (24) marc (12) MARC wedding (1) MEGA (3) Merdeka. Hiking (4) Mountain (17) MT Kelab (6) picture (7) Plat (3) post morterm (2) program (11) promo (12) R4YH (4) renungan (2) Review (2) revisit (3) Senamrobik (2) t-shirt (3) tips (7) training (6) transtitiwangsa (1) V3 (1) viking (1) Wall Climbing (2)